tisdag 15 december 2009

PostHeaderIcon Drama!

Japp, som Anton skrev i det senaste inlägget så är det alltså jullov nu!!! Känns riktigt skönt. Tentorna är avklarade och vet att jag åtminstone har klarat tre av dem och så håller jag tummarna för min tenta som jag hade i fredags. I vilket fall så njuter jag av ledigheten nu. :) Det har mest blivit stranden för min och Antons del vilket är mycket trevligt, dock så längtar vi till Mauritius så att man slipper ta en 1-2 timmars lång bussresa till närmaste strand men på fredag bär det i alla fall av till nästa ö.

Idag tog jag och Anton bussen till St Gilles så att jag skulle få en gratis första surf-lektion av min "personal coach" (Anton). Mina surfing-skills var väl inte vad jag hade hoppats på men ska fortsätta jobba på att bli ett med vågorna.. Surfkursen avslutades dock lite dramatiskt med att jag råkade få fenan på brädan på min haka vilket resulterade i ett besök hos doktorn som fick sy igen det lilla jacket med 3 stygn. Ingen fara mamma, allt gick jättebra!

Nu ska vi laga lite köttfärssås och spaghetti! Ha det så bra alla!
Puss & Kram

2 kommentarer:

lottas mamma sa...

Hallå! Jaså du visste att jag blev störtorolig direkt. Hittills har det ju mest varit hajar jag oroat mig för vad gäller surfing, visste inte ens att det gick att få fenan på hakan. Men skönt att det är bra med er i alla fall. Jag försöker nå er på skype i dag eller i morgon.
Kram mamma

Emelie sa...

haha visste inte heller att det gick att få fenan på hakan. :P
men supergrattis till tentorna! hoppas det gick bra på den sista, det gjorde det säkert!
saknar dig, kram!

Skicka en kommentar