torsdag 17 december 2009

PostHeaderIcon Bye bye Reunion

Då har vi snart städat klart rummet och är klara för att dra vidare till Mauritius. Nu hoppas vi bara att städerskan är snäll och godkänner resultatet, hon hade tomteluva på sig idag också vilket bara såg konstigt ut. Det ska bli sjukt skönt att slippa åka buss till stranden och att sova i 90-sängen. Jag kommer iofs att sakna luncherna i matsalen och att kunna surfa varje dag. Lottas haka har läkt ihop bra också även om alla på stan stirrar som om att det är jag som har orsakat det. Jag lägger i alla fall ut en bild på skadan och en bonusbild på en galen duva som vi träffade på stranden, kolla in den blicken.

2 kommentarer:

mamma Elisabeth sa...

Lotta vilken otur.. säger som din mamma det var dom simmande fenorna jag var orolig för......
Fina bilder åååå vilken bra ide jag skriver ut en bild direkt. Hoppas att ni får en underbar jul vi saknar er.. puss o kram

zoni sa...

Duvan stirrade nog på Lottas haka tror jag.

Skicka en kommentar