torsdag 10 september 2009

PostHeaderIcon Ful blogg!?

Ok, vad är detta!? Har från olika håll fått höra att min blogg inte riktigt håller måttet gällande layout och utformning! Hade ingen aning om att bloggandet medförde sådan press.
Men som den sanna bloggare jag nu har blivit ska självklart ta emot den konstruktiva kritiken och börja bearbeta min blogg. Resultatet levereras inom kort.
:)

På öa har skolan kört igång på riktigt, hade bl a min första labb i Produktionsteknik i onsdags. Som tur var fick jag labba med en jättesnäll klasskamrat som snällt förklarade en massa franska ord och hur maskinerna fungerade. Tur att alla är så snälla och hjälpsamma här!
Nästa vecka ska dock lyckas hålla en 15 min lång presentation på franska på ämnet Collage (limning), to be continued...

Ska bli riktigt skönt med helg nu i alla fall! Strand, sol och besök på någon festival. Najs!
Ska dessutom försöka knäppa lite bilder då också.

Puss & Kram

4 kommentarer:

Emelie sa...

Äh du har en simpel och fin blogg. Fortsätt skriv nu!

Anonym sa...

hej sötis!vad kul att du skaffat blogg så man kan läsa o hur du har det. sett bilderna på facebook, ser helt underbart ut!Hoppas du har det jätte bra gums!!Ta hand om dig, ska fortsätta följa dig här på bloggen!!massa kramar, Isabell

mamma sa...

Bra blogg. Man vill veta vad som händer och sker och det får man. Men skicka gärna din adress till mig för jag ska skicka lite post till dig tror jag. Hoppas allt är bra

Anonym sa...

Ja herregud Lotta, somliga har det bra! Jag var en termin i Canada när jag pluggade i Uppsala och min rekommendation är att fokusera minst på pluggandet och mest på allt annat, det är ändå resten av din utbildning som kommer betyda mest och den sker väl pågammal hederlig svenska (eller?!) Passa på att njuta av den här tiden, jag är myyyyyyyycket avis på dig! kramar från Charlotte, Andreas o Stella (som kommer följa dig på bloggen nu när Elis pelis har så mycket annat för sig att han knappt hinner uppdatera sin, trots att han numer har det fina tangentbordet ;-))

Skicka en kommentar