onsdag 10 februari 2010

PostHeaderIcon Bali!!!!

Nu ar vi pa Bali antligen som verkligen ar jattebra! Hotellet som vi bor pa ar riktigt schysst med en fin pool, god frukost och trevligt folk. Haromdagen traffade vi pa nagra Australiensare som vi gick och kakade middag med, sen drog vi vidare for att testa pa nattlivet i Kuta dar vi bor. Mycket trevligt!
Dagarna agnar vi at surfing och sloande vid poolen, livet ar hart ibland.
Surfingen gar ganska bra, lite svart men valdigt kul, men Anton lar mig allt han kan. Det ar bra!
Vi har inte riktigt planerat resten av vistelsen pa Bali men tror att vi ska aka runt on lite, kanske aka over till Lombok eller Gili Islands.
Balineserna ar jattetrevliga och pratsamma och de ar valdigt religiosa tydligen vilket man kan marka pa de sma offergavor som de lagger ut pa gatorna och som man trampar i hela tiden. :) Men som tur ar sa ar det ingen fara om man rakar gora det.
Nu orkar jag inte skriva mer men vi ska forsoka lagga upp lite bilder snart.
Om det ar nagon som vill skypa pa lordag sa ar jag inne kl 12 svensk tid.

Kram kram

3 kommentarer:

mamma sa...

då ska jag försöka vara inne på skype jag med. kram kram från mamma anneli

mamma anneli sa...

Förresten är det lite svårt att skicka kommentarer till er här - mycket svårare än till Elis, bara så ni vet. Men jag har ju klurat ut hur man gör och jag är ju inte precis känd för mina datakunskaper, så det går.

mamma anneli sa...

Vad kul det var att få prata med dig ovh se er på skype. Hoppas resten av dagen blir jättebra också.
Hurra, hurra o kram

Skicka en kommentar