fredag 2 oktober 2009

PostHeaderIcon Livet på öa vecka 5

Hello Sweden!!!!!!!!

Har nu varit på öa i 5 veckor, tiden har faktiskt gått jäkligt fort här men det känns ändå länge sen jag stod på flygplatsen här, såg nog ganska rädd och bortkommen ut kan jag tänka mig..
Idag tänkte jag att jag skulle vara duktig och stanna hemma och plugga hela dagen till vissa ekonomikurser som kommit i skymundan för de tekniska kurserna, inte så himla kul fredag kanske men imorgon ska jag i alla fall ut på en liten vandring med andra Erasmusar. Vet dock inte riktigt vart vi ska men det blir nog jättebra. På kvällskvisten blir det party hos Kathleen och hennes "roomies". :) Najs!

Nästa vecka ska vi dyka i havet för första gången, spännande spännande! Ska bli riktigt kul men är lite nervös också sen våran dyklärare sa att ögonen kan ploppa ut om det blir för högt tryck i cyklopet!! Äähh, nej det vill jag verkligen inte att de ska göra! Men det ska nog gå bra ändå hoppas jag. :D

Förra helgens randoné var superbra! Lördagen bestod endast av vandring men på söndagen paddlade vi i forsar och slängde oss i en lian från en klippvägg ner i forsen. Hur kul som helst!
Hoppas på att kunna lägga upp lite fler bilder från det när de andra som var med har lagt upp sina bilder.
Kul att jag har kunnat prata med så många på skype den här veckan, är skönt att göra när hemlängtan smyger sig på. Visste väl att du skulle fixa det mamma! :P
Ha det så jättebra!
Puss &Kram

2 kommentarer:

mamma sa...

Jodu, jag fixade det - fast jag trodde nog inte själv att jag skulle kunna det.Och till sist ordande det ju sig med mikrofon också. KUL att få prata med dig Lotta.
KRAM

mamma sa...

Du skojar väl om att ögonen kan ploppa ut. Det är inte värt det att dyka eller hur. Jag tycker det låter för farligt.

Skicka en kommentar